به سایت انجمن فیزیوتراپی ایران خوش آمدید...

امروز جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳     | ساعت ۷:۴
flag
صفحه اصلی  >  اخبار  >  پيام دبير علمی پنجمين سمينار تازه هاي الکتروتراپي انجمن فيزيو تراپي ايران
پيام دبير علمی پنجمين سمينار تازه هاي الکتروتراپي انجمن فيزيو تراپي ايران پيام دبير علمی پنجمين سمينار تازه هاي الکتروتراپي انجمن فيزيو تراپي ايران (تعداد بازدید : 1539)
به نام آن که جان را فکرت آموخت
"فيزيوتراپي هويت ما و تمرين درماني اصالت فيزيوتراپي است"

همکاران ارجمند
دانشجويان عزيز

پس از برگزاري موفقيت آميز بيست وهشتمين کنگره سالانه و اولين کنگره بين المللي فيزيوتراپي، اينک درآستانه برگزاري پنجمين سمينار تازه هاي الکتروتراپي قرار داريم. جامعه فيزيوتراپي ايران بر خود مي بالد که باهمه فراز ها و فرودهايي که در نگاه به موقعيت صنفي حرفه ارزشمند فيزيوتراپي وجود داشته و دارد، همچنان با عزم و تلاش مستمر جهت ارتقاي جايگاه علمي و حرفه اي گام بر مي دارد.
علم نوين فيزيوتراپي هر روز با تنوع و پيشرفت قابل توجهي به لحاظ کاربرد تجهيزات پيشرفته درارزيابي و درمان بيماران همراه است. همچنين با گردش اطلاعات و افزايش آگاهي عمومي از طريق رسانه ها و شبکه هاي اجتماعي، سطح انتظارات بيماران نيز رو به افزايش است. لذا ارائه دستاوردها و روش هاي نوين درماني مبتني بر شواهد علمي معتبر، چه در حيطه الکتروتراپي و چه تمرين درماني، ازمسئووليتهاي فيزيوتراپيست است. علاوه بر اين ارتباط مناسب فيزيوتراپيست با بيماران، تاکيد بر رعايت اخلاق حرفه اي و لحاظ کردن نگرش چند تخصصي در ارائه برنامه درماني، به خصوص در بيماريهاي مزمن، از موارد ديگري است که بايد مورد توجه مجامع علمي رشته فيزيوتراپي قرار بگيرد.
 براي نيل به اهداف فوق، انجمن فيزيوتراپي ايران بر خود لازم مي داند شرايطي را فراهم کند که همکاران محترم علاوه بر به اشتراک گذاردن اندوخته هاي گرانقدر خود، بتوانند از تجارب ارزشمند ساير همکاران، اساتيد و صاحب نظران نهايت بهره برداري را داشته و بر دانش و انديشه ي علمي خود بيافزايند .
 اميد است تمامي انديشمندان، همکاران ودانشجويان عزيز فيزيوتراپي با حضور پررنگ و مشارکت فعال خود در پنجمين سمينار تازه هاي الکتروتراپي، بر غناي علمي آن افزوده و انجمن فيزيوتراپي ايران را در برگزاري هرچه باشکوهتر اين سمينار ياري دهند.

دکتر فريده دهقان منشادي
دبير علمي پنجمين سمينار تازه هاي الکتروتراپي


تاریخ: ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
منبع :


راه های ارتباط با ما
آدرس: تهران، صادقیه، خیابان سازمان آب، بعد از گلناز دهم، ساختمان عرشیا، پلاک 312، طبقه 3 ، واحد 9
icon مکاتبات فقط با صندوق پستی 191-14515 icon
تلفن : 44297617- 44297609- 44297608 
فکس : 44297588 
شماره واتس آپ پشتیبانی وبینارها و سمینارها: 09391717445
شماره واتس آپ پشتیبانی انجمن: 09102274756
ایمیل : info@iran-pta.ir , members@iran-pta.ir
 تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به “انجمن فیزیوتراپی ایران” می باشد.