به سایت انجمن فیزیوتراپی ایران خوش آمدید...

امروز پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳     | ساعت ۱۵:۱۵
flag
صفحه اصلی  >  اخبار  >  پيام دبير اجرايي كنگره
پيام دبير اجرايي كنگره پيام دبير اجرايي كنگره (تعداد بازدید : 1376)
به نام خدا

چون مرغ بر این کنگره تا کی بتوان خواند؟
یک روز نگه کن که بر این کنگره خشتیم

شکرگزاریم که یک بار دیگر با پشت سر گذاشتن روزهایی سخت و غمبار ، با امید به آینده اگرچه در فضای مجازی اما به صورت حقیقی در خدمت شما هستیم و توانستیم فضایی را برای تبادل دانش حرفه ای فیزیوتراپی فراهم کنیم تا سیر پویایی علمی وحرفه ای انجمن در این دوران متوقف نشود و این پرچم پر افتخار که از چهار دهه گذشته بصورت مستمر برافراشته بوده است، همچنان با صلابت در احتزاز بماند.
همراهی و مشارکت همکاران ارجمند فیزیوتراپیست در برنامه های کمیته علمی انجمن در یکسال گذشته قابل ستایش و غرورانگیز بوده و در واقع سنگ بنای این کنگره سه روزه با تلاشهای همکاران عزیزم در هیأت مدیره انجمن، رياست محترم و خصوصا زحمات فیزیوتراپیست عبدالرحمان اهوازیان دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران و سركار خانم دکتر پریسا ارزانی مسؤول کمیته علمی و استاندارد سازی در ماههای قبل گذاشته شد. حضور استاد ارجمند دكتر محمد اكبري در اين كنگره به عنوان دبير علمي از نقاط قوت آن بوده و بسيار سپاسگزار زحمات ايشان در برگزاري اين رويداد علمي هستم. از تلاشها و همدلي پرسنل دلسوز انجمن هم كه در ساعات كاري و غير كاري به برگزاري هرچه بهتر كنگره كمك كردند ممنونم.
استقبال بی نظیر فیزیوتراپیستهای سراسر کشور از وبینارها و سمپوزیومهای انجمن به ما نشان داد که دوران پاندمی کووید ۱۹ فرصتی طلایی برای ارتقاء دانش همکاران فیزیوتراپیست بوده و چه بسا برگزاری این برنامه ها فضایی مساعدتر و دردسترس تر برای حضور آنها در برنامه های علمی و آموزشی را ایجاد کرده است. در پایان یاد همکاران شهید مدافع سلامت را گرامی داشته و آرزومندم با اراده و تلاش همه متولیان رشته فیزیوتراپی در کشور عزیزمان ایران، در زمان حیات خود ارتقاء حرفه ای واقعی آن یعنی اجرای فراگیردی پی تی در کشور را شاهد باشیم.

فیزیوتراپیست پرهام پارسانژاد
دبیر اجرایی سی و یکمین کنگره سالیانه فیزیوتراپی ایران

تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
منبع :


راه های ارتباط با ما
آدرس: تهران، صادقیه، خیابان سازمان آب، بعد از گلناز دهم، ساختمان عرشیا، پلاک 312، طبقه 3 ، واحد 9
icon مکاتبات فقط با صندوق پستی 191-14515 icon
تلفن : 44297617- 44297609- 44297608 
فکس : 44297588 
شماره واتس آپ پشتیبانی وبینارها و سمینارها: 09391717445
شماره واتس آپ پشتیبانی انجمن: 09102274756
ایمیل : info@iran-pta.ir , members@iran-pta.ir
 تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به “انجمن فیزیوتراپی ایران” می باشد.