به سایت انجمن فیزیوتراپی ایران خوش آمدید...

امروز جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳     | ساعت ۲۰:۷
flag
صفحه اصلی  >  اخبار  >  اعتماد به فیزیوتراپی در منزل منوط به داشتن کارت انجمن یا کارت نظام پزشکی
اعتماد به فیزیوتراپی در منزل منوط به داشتن کارت انجمن یا کارت نظام پزشکی اعتماد به فیزیوتراپی در منزل منوط به داشتن کارت انجمن یا کارت نظام پزشکی (تعداد بازدید : 2554)

اعتماد به فیزیوتراپی در منزل منوط به داشتن کارت انجمن یا کارت نظام پزشکی

دبیر علمی انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: خانواده‌هایی که نیازمند دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل هستند حتماً کارت انجمن فیزیوتراپی یا نظام پزشکی را از فیزیوتراپ بخواهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر جواد صراف زاده در نشست خبری نخستین همایش بین المللی و بیست و هشتمین همایش سالانه انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: بیماران سکته مغزی در اولویت خدمات فیزیوتراپی قرار دارند و اغلب سالمند هستند، بنابراین در خصوص احراز هویت فرد فیزیوتراپ خانواده‌ها باید خجالت را کنار گذاشته و هوشیار باشند.

وی گفت: متأسفانه افراد سودجو زیاد هستند و تحت عنوان فیزیوتراپیست اظهار نظر می‌کنند، اما این مردم هستند که باید دانش خود را در این زمینه بالا ببرند.

وی با بیان اینکه سیستم تعادلی در سالمندی آسیب می‌بیند ادامه داد: این وظیفه فیزیوتراپیست است که سالمند را نسبت به این موضوع آگاه و از بروز خطر احتمالی جلوگیری کند.

دبیر علمی این همایش گفت: فیزیوتراپی ارزان قیمت و در دسترس است به شرط اینکه پیش از بروز اختلالات اسکلتی به آن دسترسی پیدا کنیم برای مثال دانش آموزانی که با کیف و کوله‌های سنگین راهی مدرسه می‌شوند راهکارهای اصلاح حرکت نیاز دارند وگرنه در آینده باید نیازمند اصلاح اختلالات اسکلتی شود.

وی با اشاره به اینکه وزن کوله پشتی نباید بیش از ۱۰ درصد وزن بدن باشد ادامه داد: انتظار ما از آموزش و پرورش بازنگری برای حل این مشکل دانش آموزان است.

صراف زاده گفت: در این همایش آخرین روش‌های علم فیزیوتراپی که علمی غیر جراحی و کم هزینه است ارائه می‌شود.

دبیر علمی این همایش افزود: تا کنون بیش از هزار و ۴۷۰ نفر در این همایش ثبت نام کرده اند و ۳۸۲ مقاله نیز به دبیرخانه رسیده است.

این همایش از ۳ تا ۵ خرداد در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

تاریخ: ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
منبع :


راه های ارتباط با ما
آدرس: تهران، صادقیه، خیابان سازمان آب، بعد از گلناز دهم، ساختمان عرشیا، پلاک 312، طبقه 3 ، واحد 9
icon مکاتبات فقط با صندوق پستی 191-14515 icon
تلفن : 44297617- 44297609- 44297608 
فکس : 44297588 
شماره واتس آپ پشتیبانی وبینارها و سمینارها: 09391717445
شماره واتس آپ پشتیبانی انجمن: 09102274756
ایمیل : info@iran-pta.ir , members@iran-pta.ir
 تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به “انجمن فیزیوتراپی ایران” می باشد.