به سایت انجمن فیزیوتراپی ایران خوش آمدید...

امروز شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳     | ساعت ۲:۳۱
flag
صفحه اصلی  >  اخبار  >  مجمع عمومی سالیانه عادی و فوق العاده انجمن فیزیوتراپی ایران به تعویق افتاد
پیام دبیر علمی سی وسومین کنگره سالیانه انجمن علمی فیزیوتراپی ایران پیام دبیر علمی سی وسومین کنگره سالیانه انجمن علمی فیزیوتراپی ایران (تعداد بازدید : 294)
شرکت کنندگان گرامی:
طی چند دههی گذشته روش زندگی در جوامع بشری از نوع همراه با فعالیت فیزیکی زیاد به نوع نشسته و کم تحرک تغییر کرده است. دراین روش زندگی علاوه بر آسیب های معمول، آسیب های ناشی از کم تحرکی و یا بد حرکتی نیز شیوع پیدا می کنند. فیزیوتراپی در اولویت اول جهت درمان این دسته از آسیب ها قرار دارد. نظر به شیوع بسیار زیاد آسیب های نیازمند به روشهای فیزیوتراپی، بدنه دانش (Body of knowledge) رشت فیزیوتراپی نیز دچار تحولات زیادی شده است. بطوری که برای تربیت کردن فیزیوتراپیست های دارای دانش و مهارت کافی جهت ارائه روشهای درمانی به روز، حداقل نیاز به گذراندن حدود 200 واحد درسی نظری، عملی و بالینی وجود دارد. در نتیجه تجدید نظر در مقاطع تحصیلی این رشته و تنظیم آن با استاندارد های جهانی نیاز به توجه دست اندر کاران در وزارت بهداشت و درمان دارد. این تغییر موجب ارتقاء مهارتهای فیزیوتراپیستها از نظر معاینه، انجام مداخلات دستی و همچنین تعیین کاربرد دستگاههای درمانی شده، و برون ده نهایی آن، درمان بهتر، سریعتر و ارزانتر خواهد بود. با این حال دانش آموختگان فیزیوتراپی برای بهبود دانش و مهارتهای درمانی خود علاقه مند شرکت در کنگره های علمی هستند.
انجمن علمی فیزیوتراپی ایران از انجمن های پیشرو در برگزاری کنفرانسهای بینالمللی، ملی و همچنین سمینارهای متعدد در ایران است. " زندگی پویا نیازمند خدمات روزآمد فیزیوتراپی" به عنوان شعار کنگرهی ملی سالیانه سی وسوم انتخاب شده است. این کنگره با محوریت انجمن فیزیوتراپی ایران و همکاری دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می شود.
بیش از 100 عنوان ومقاله و تعدادی عنوان پنل به دبیرخانه کنگره ارسال شده است. از بین مقالات ارسالی تعداد 60 عدد از آنها بصورت سخنرانی و بیش از 60 عدد نیز بصورت پوستر ارائه خواهد شد. البته از تعدادی سخنران مهمان نیز برای ارائه مطالب مورد نظر دعوت شده است. هچنین کارگاههای آموزشی در زمینه فیزیوتراپی، و نمایشگاه تجهیزات فیزیوتراپی در برنامه کنگره گنجانیده شده است.

فيزيوتراپيست دكتر محمد اكبري
استاد دانشگاه علوم پزشكي ايران و
دبير علمي سي و سومين كنگره ساليانه انجمن فيزيوتراپي ايران

تاریخ: ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
منبع :


راه های ارتباط با ما
آدرس: تهران، صادقیه، خیابان سازمان آب، بعد از گلناز دهم، ساختمان عرشیا، پلاک 312، طبقه 3 ، واحد 9
icon مکاتبات فقط با صندوق پستی 191-14515 icon
تلفن : 44297617- 44297609- 44297608 
فکس : 44297588 
شماره واتس آپ پشتیبانی وبینارها و سمینارها: 09391717445
شماره واتس آپ پشتیبانی انجمن: 09102274756
ایمیل : info@iran-pta.ir , members@iran-pta.ir
 تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به “انجمن فیزیوتراپی ایران” می باشد.